Tafelpoot

Dat is nog eens een reactie (op dit bericht):

“Gisteren ben ik lastig gevallen door vuurwerkgooiende jeugd voor mijn voordeur.
Ik belde de politie,maar er werdt mij gewoon verteld,vanaf 10 uur nag men gooien,dus niet nodig om een auto te sturen.

(…)

Ik heb een tafelpoot gepakt en ben naar buiten gegaan.De jeugd belde gelijk naar het thuisfront.daar kwam een moeder aan.Zij verbood mij om haar kind en opdonder te geven,anders zou ze mij wel even een klap verkopen.Let wel,het gaat over jeugd van 15/16 jaar.Zij vertelde dat ik alles goed moest vinden.want ze mochten vanaf 10.uur vuurwerk afsteken.

(…)

Voordat je het zelf weet,zit je zelf in de criminalitiet.Zo ver gaat het in Nijmegen.Dus mensen behoed jezelf voor de volgende oudjaarsavond,neem desnods maatregelen,want die avond wordt op de duur alleen maar crimineler,en aan de politie heb je NIETS.Dis komen alleen maar als er iets vernield wordt wat van de gemeente is.Maar voor de burgers,zijn ze er dan niet.”

Geef een reactie

