Vertaal eens een tekst van Enrique Iglesias

iglesiaVertaal een tekst van Enrique Iglesias en je merkt dat die jongen een eind in de ruimte bazelt. Neem nu ‘Do You Know‘, ook bekend als de pingpong song.

Weet je?
Weet je?
Weet je?

Weet je hoe het voelt als je van iemand houdt
Die haast heeft om je weg te gooien?
(Weet je, weet je, weet je, weet je dat?)
Weet je hoe het voelt om de laatste te zijn
Die weet dat het slot op de deur is veranderd?

Als vogels die naar het zuiden vliegen een teken van verandering is
Dan kun je dat tenminste nog ieder jaar voorspellen
Liefde, je weet nooit op welke minuut het zal eindigen
Plotseling krijg ik haar niet meer aan de praat.

Misschien als ik al de dingen zou weten die er nodig zijn om ons te redden
Dan zou ik de pijn kunnen helen die in me bloedt.
Kijk in je ogen om iets van mijzelf te zien
Ik sta op het randje en weet niet meer wat ik nog kan geven

Ik zweef door mijn act, de vraag is: is ze nodig?
Een andere kant van een man die ik niet kan zijn
Als ik naar de laatste drie jaar kijk
Kon ik ons nooit op deze manier zien eindigen

Je gezicht nooit meer op mijn kussen zien
Is een situatie die me niet eerder is overkomen
Maar na deze episode zie ik het niet
Je kunt nooit zeggen hoe de volgende dag van je leven eruit ziet

Geef een reactie

